آ
-
آزادی
ردپایی از اگزیستانسیالیسم ادبی در داستان «انتری که لوطیش مرده بود» اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 65-78]
-
آفرینش
تحلیل روانکاوانه از مرگِ «انسانِ کیهانی» در اساطیر [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 55-64]
ا
-
ابراهیم ناجی
بررسی اصول تصویرپردازی کلاسیسم در شعر ابراهیم ناجی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 73-90]
-
ابن عاشور
معناشناسی نظم در تقدیم مسندالیه برای تخصیص وتقویت کلام از دیدگاه عبدالقاهر جرجانی ، سکاکی و ابن عاشور [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 11-26]
-
ازهر و مزهر
مقایسه ی وامق و عذرای ظهیر کرمانی با ازهر و مزهر حکیم نزاری قهستانی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 45-53]
-
اعداد
بررسی کاربرد اعداد یک تا پنج در افسانه های مکتوب ایرانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
افسانه
بررسی کاربرد اعداد یک تا پنج در افسانه های مکتوب ایرانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
اگزیستانسیالیسم
ردپایی از اگزیستانسیالیسم ادبی در داستان «انتری که لوطیش مرده بود» اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 65-78]
-
امل دنقل
بررسی دلالت های معنایی قصیده «البکاء بین یدی زرقاء الیمامة» أمَل دُنقُل بر پایه نقد سبکشناسانه [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 91-106]
-
انجیل
تأثیر کتاب مقدس بر اشعار منوچهر آتشی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 41-58]
-
انسان کیهانی
تحلیل روانکاوانه از مرگِ «انسانِ کیهانی» در اساطیر [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 55-64]
ب
-
بیان
بررسی انتقادی کتاب بیان آقای دکتر سیروس شمیسا (ویراست چهارم) [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 91-102]
-
بررسی صوری و محتوائی
بررسی صوری و محتوائی دیوان لامعی گرگانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 51-68]
-
بز زنگولهپا
بررسی مؤلّفههای پسامدرن در داستان «بز زنگولهپا» از محمدعلی علومی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 9-27]
-
بلاغت
نگاهی آماری و تحلیلی به دلایل ایجاد و محورهای پارادوکس (متناقض نما) در دیوان حافظ [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 79-102]
-
بلاغت
بررسی اصول تصویرپردازی کلاسیسم در شعر ابراهیم ناجی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 73-90]
پ
-
پارادوکس
نگاهی آماری و تحلیلی به دلایل ایجاد و محورهای پارادوکس (متناقض نما) در دیوان حافظ [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 79-102]
-
پیر چنگی
تحلیل ساختار روایی، نقد متن و بــــازخوانی داستان «پیرچنگی» براساس روایت شناسی بلاغی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 11-32]
-
پوچی
ردپایی از اگزیستانسیالیسم ادبی در داستان «انتری که لوطیش مرده بود» اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 65-78]
ت
-
تحلیل روایی
تحلیل ساختار روایی، نقد متن و بــــازخوانی داستان «پیرچنگی» براساس روایت شناسی بلاغی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 11-32]
-
تحلیل گفتمان
تغییر گفتمان در ترجمه اشعار مولانا نمونه موردی: نغمه های بهشت (رفیق عبدالله) [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 91-110]
-
تحلیل محتوا
بررسی مضامین دو مجموعهشعر کودکانه محمود کیانوش با رویکرد مخاطبشناسی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 54-70]
-
ترجمه
بحثی در ترجمه شعر و دشواری انتقال ایماژهای شاعرانه و موسیقی شعر [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 107-122]
-
ترجمه شعر
تغییر گفتمان در ترجمه اشعار مولانا نمونه موردی: نغمه های بهشت (رفیق عبدالله) [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 91-110]
-
تصویر
بررسی و تحلیل درونمایه و تصویر در داستانهای کودکانه رولد دال [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 28-43]
-
تصویرپردازی
بررسی اصول تصویرپردازی کلاسیسم در شعر ابراهیم ناجی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 73-90]
-
تصویرزبانی
تصویرپردازی معشوق در لیلی و مجنون نظامی و جامی بر اساس تصویر مجازی و زبانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 69-90]
-
تصویر مجازی
تصویرپردازی معشوق در لیلی و مجنون نظامی و جامی بر اساس تصویر مجازی و زبانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 69-90]
-
تَفَرُّد
تحلیل روانکاوانه از مرگِ «انسانِ کیهانی» در اساطیر [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 55-64]
-
تقدیم
معناشناسی نظم در تقدیم مسندالیه برای تخصیص وتقویت کلام از دیدگاه عبدالقاهر جرجانی ، سکاکی و ابن عاشور [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 11-26]
-
تلمیح
تأثیر کتاب مقدس بر اشعار منوچهر آتشی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 41-58]
-
تناسب
نگاهی به شعر کمال خجندی از چشم انداز علم بدیع [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 33-50]
-
توازن
نگاهی به شعر کمال خجندی از چشم انداز علم بدیع [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 33-50]
-
تورات
تأثیر کتاب مقدس بر اشعار منوچهر آتشی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 41-58]
ج
-
جلال الدین محمد مولوی
تحلیل ساختار روایی، نقد متن و بــــازخوانی داستان «پیرچنگی» براساس روایت شناسی بلاغی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 11-32]
ح
-
حافظ
نگاهی آماری و تحلیلی به دلایل ایجاد و محورهای پارادوکس (متناقض نما) در دیوان حافظ [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 79-102]
د
-
داستان پسامدرن
بررسی مؤلّفههای پسامدرن در داستان «بز زنگولهپا» از محمدعلی علومی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 9-27]
-
داستان عجیب و غریب
بررسی داستان «عجیب و غریب» در هزار و یک شب بر اساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
داستان کوتاه
ردپایی از اگزیستانسیالیسم ادبی در داستان «انتری که لوطیش مرده بود» اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 65-78]
-
درونمایه
بررسی و تحلیل درونمایه و تصویر در داستانهای کودکانه رولد دال [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 28-43]
-
دو
بررسی کاربرد اعداد یک تا پنج در افسانه های مکتوب ایرانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
دیوان شمس
تغییر گفتمان در ترجمه اشعار مولانا نمونه موردی: نغمه های بهشت (رفیق عبدالله) [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 91-110]
-
دیوان کمال خجندی
نگاهی به شعر کمال خجندی از چشم انداز علم بدیع [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 33-50]
ر
-
را
نگاهی به ردیف رایی در غزلیّات سعدی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 59-72]
-
ردیف
نگاهی به ردیف رایی در غزلیّات سعدی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 59-72]
-
رولد دال
بررسی و تحلیل درونمایه و تصویر در داستانهای کودکانه رولد دال [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 28-43]
س
-
ساختار روایی
تحلیل ساختار روایی، نقد متن و بــــازخوانی داستان «پیرچنگی» براساس روایت شناسی بلاغی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 11-32]
-
سبکشناسی
بررسی دلالت های معنایی قصیده «البکاء بین یدی زرقاء الیمامة» أمَل دُنقُل بر پایه نقد سبکشناسانه [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 91-106]
-
سیروس شمیسا
بررسی انتقادی کتاب بیان آقای دکتر سیروس شمیسا (ویراست چهارم) [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 91-102]
-
سعدی
نگاهی به ردیف رایی در غزلیّات سعدی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 59-72]
-
سفر قهرمان
بررسی داستان «عجیب و غریب» در هزار و یک شب بر اساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
سکاکی
معناشناسی نظم در تقدیم مسندالیه برای تخصیص وتقویت کلام از دیدگاه عبدالقاهر جرجانی ، سکاکی و ابن عاشور [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 11-26]
-
سه
بررسی کاربرد اعداد یک تا پنج در افسانه های مکتوب ایرانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
سهروردی
تحلیل رسالهی «عقل سرخ » سهروردی براساس نقد کهن الگویی [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 41-54]
ش
-
شعر
بحثی در ترجمه شعر و دشواری انتقال ایماژهای شاعرانه و موسیقی شعر [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 107-122]
-
شعر دوره سلجوقی
بررسی صوری و محتوائی دیوان لامعی گرگانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 51-68]
-
شعر سبک خراسانی
بررسی صوری و محتوائی دیوان لامعی گرگانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 51-68]
-
شعر عربی
بررسی دلالت های معنایی قصیده «البکاء بین یدی زرقاء الیمامة» أمَل دُنقُل بر پایه نقد سبکشناسانه [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 91-106]
-
شعر کلاسیک
بررسی اصول تصویرپردازی کلاسیسم در شعر ابراهیم ناجی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 73-90]
-
شعر کودک
بررسی مضامین دو مجموعهشعر کودکانه محمود کیانوش با رویکرد مخاطبشناسی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 54-70]
-
شعر معاصر
تأثیر کتاب مقدس بر اشعار منوچهر آتشی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 41-58]
ظ
-
ظهیر کرمانی
مقایسه ی وامق و عذرای ظهیر کرمانی با ازهر و مزهر حکیم نزاری قهستانی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 45-53]
ع
-
عبدالقاهر جرجانی
معناشناسی نظم در تقدیم مسندالیه برای تخصیص وتقویت کلام از دیدگاه عبدالقاهر جرجانی ، سکاکی و ابن عاشور [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 11-26]
-
عرفان و تصوف
نگاهی آماری و تحلیلی به دلایل ایجاد و محورهای پارادوکس (متناقض نما) در دیوان حافظ [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 79-102]
-
عقل سرخ
تحلیل رسالهی «عقل سرخ » سهروردی براساس نقد کهن الگویی [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 41-54]
-
عناصر ملی و بومی
بحثی در ترجمه شعر و دشواری انتقال ایماژهای شاعرانه و موسیقی شعر [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 107-122]
-
عوامل اجتماعی و سیاسی
نگاهی آماری و تحلیلی به دلایل ایجاد و محورهای پارادوکس (متناقض نما) در دیوان حافظ [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 79-102]
غ
-
غزل
نگاهی به ردیف رایی در غزلیّات سعدی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 59-72]
ف
-
فرهنگ
بحثی در ترجمه شعر و دشواری انتقال ایماژهای شاعرانه و موسیقی شعر [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 107-122]
ق
-
قزح
کمان ماه؛ بازکاوی یکی از ابیات مثنوی مولوی « از قزح در پیش مه بستی کمر زآن همی رنجی ز انشق القمر» [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 9-23]
-
قصیده زرقاء یمامه
بررسی دلالت های معنایی قصیده «البکاء بین یدی زرقاء الیمامة» أمَل دُنقُل بر پایه نقد سبکشناسانه [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 91-106]
-
قوس قزح
کمان ماه؛ بازکاوی یکی از ابیات مثنوی مولوی « از قزح در پیش مه بستی کمر زآن همی رنجی ز انشق القمر» [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 9-23]
ک
-
کلید واژه ها: بلاغت
بررسی انتقادی کتاب بیان آقای دکتر سیروس شمیسا (ویراست چهارم) [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 91-102]
-
کلیدواژهها: دلالت معنایی
بررسی دلالت های معنایی قصیده «البکاء بین یدی زرقاء الیمامة» أمَل دُنقُل بر پایه نقد سبکشناسانه [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 91-106]
-
کمان ماه
کمان ماه؛ بازکاوی یکی از ابیات مثنوی مولوی « از قزح در پیش مه بستی کمر زآن همی رنجی ز انشق القمر» [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 9-23]
-
کهن الگو
بررسی داستان «عجیب و غریب» در هزار و یک شب بر اساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
کودک
بررسی و تحلیل درونمایه و تصویر در داستانهای کودکانه رولد دال [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 28-43]
ل
-
لامعی گرگانی
بررسی صوری و محتوائی دیوان لامعی گرگانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 51-68]
-
لیلی و مجنون
تصویرپردازی معشوق در لیلی و مجنون نظامی و جامی بر اساس تصویر مجازی و زبانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 69-90]
م
-
مثنوی مولانا
کمان ماه؛ بازکاوی یکی از ابیات مثنوی مولوی « از قزح در پیش مه بستی کمر زآن همی رنجی ز انشق القمر» [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 9-23]
-
محمدعلی علومی
بررسی مؤلّفههای پسامدرن در داستان «بز زنگولهپا» از محمدعلی علومی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 9-27]
-
محمود کیانوش
بررسی مضامین دو مجموعهشعر کودکانه محمود کیانوش با رویکرد مخاطبشناسی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 54-70]
-
مخاطبشناسی
بررسی مضامین دو مجموعهشعر کودکانه محمود کیانوش با رویکرد مخاطبشناسی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 54-70]
-
مسندالیه
معناشناسی نظم در تقدیم مسندالیه برای تخصیص وتقویت کلام از دیدگاه عبدالقاهر جرجانی ، سکاکی و ابن عاشور [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 11-26]
-
معشوق
تصویرپردازی معشوق در لیلی و مجنون نظامی و جامی بر اساس تصویر مجازی و زبانی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 69-90]
-
منوچهر آتشی
تأثیر کتاب مقدس بر اشعار منوچهر آتشی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 41-58]
-
موسیقی شعر
بحثی در ترجمه شعر و دشواری انتقال ایماژهای شاعرانه و موسیقی شعر [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 107-122]
-
مولانا
تغییر گفتمان در ترجمه اشعار مولانا نمونه موردی: نغمه های بهشت (رفیق عبدالله) [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 91-110]
ن
-
ناامیدی
ردپایی از اگزیستانسیالیسم ادبی در داستان «انتری که لوطیش مرده بود» اثر صادق چوبک [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 65-78]
-
نزاری قهستانی
مقایسه ی وامق و عذرای ظهیر کرمانی با ازهر و مزهر حکیم نزاری قهستانی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 45-53]
-
نقد اسطوره شناختی
بررسی داستان «عجیب و غریب» در هزار و یک شب بر اساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
نقد کهن الگویی
تحلیل رسالهی «عقل سرخ » سهروردی براساس نقد کهن الگویی [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 41-54]
-
نقد متن و بازخوانی
تحلیل ساختار روایی، نقد متن و بــــازخوانی داستان «پیرچنگی» براساس روایت شناسی بلاغی [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 11-32]
-
نقیضه-پردازی
بررسی مؤلّفههای پسامدرن در داستان «بز زنگولهپا» از محمدعلی علومی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 9-27]
-
نمادهای کهن الگویی
تحلیل رسالهی «عقل سرخ » سهروردی براساس نقد کهن الگویی [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 41-54]
و
-
واژگان کلیدی: بدیع
نگاهی به شعر کمال خجندی از چشم انداز علم بدیع [دوره 5، شماره 4، 1395-1396، صفحه 33-50]
-
وامق و عذرا
مقایسه ی وامق و عذرای ظهیر کرمانی با ازهر و مزهر حکیم نزاری قهستانی [دوره 5، شماره 2، 1395-1396، صفحه 45-53]
ه
-
هزار و یک شب
بررسی داستان «عجیب و غریب» در هزار و یک شب بر اساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
هویت باستانی
تحلیل روانکاوانه از مرگِ «انسانِ کیهانی» در اساطیر [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 55-64]
ی
-
یک
بررسی کاربرد اعداد یک تا پنج در افسانه های مکتوب ایرانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1396، صفحه 27-40]
-
یونگ
تحلیل رسالهی «عقل سرخ » سهروردی براساس نقد کهن الگویی [دوره 5، شماره 1، 1395-1396، صفحه 41-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد